Princípy zákazníckej starostlivosti

Zákaznícka starostlivosť má významný vplyv na to, akým spôsobom je značka, produkt alebo služba vnímaná verejnosťou a samozrejme ďalšími zákazníkmi. Firmy potrebujú ponúkať zákazníkom nielen dobré produkty alebo služby ale aj všetko čo nákupu predchádza a všetkému čo po nákupe nasleduje.

Nespokojní a ofučaní predavači, podráždená zákaznícka podpora, to sa už naozaj nenosí a firmy ktoré tieto princípy ignorujú si koledujú o poriadne problémy. Neradno podceňovať silu nespokojného zákazníka, ktorý v kombinácii so sociálnymi sieťami dokáže značke narobiť veľké problémy. Našťastie sa tomu dá vyhnúť.

Ak máte pocit a vnímate, že zákaznícka spokojnosť je dôležitá ale neviete celkom ako to uchopiť, tak vás pozývame do nášho video kurzu kde si na zákaznícku starostlivosť posvietime podrobnejšie.

Obsah

  • Čo ovplyvňuje našu zákaznícku spokojnosť?
  • Prečo je zákaznícka starostlivosť dôležitá?
  • Vývoj zákazníckej starostlivosti
  • Cesta zákazníka
  • Princípy zákazníckej starostlivosti
  • Princípy zákazníckej komunikácie
  • Ako školiť ľudí v prvej línii
  • Krízové situácie a ako si s nimi poradiť?

Rozsah: 3 hodiny