Obchodné podmienky 

Prevádzkovateľ

PaedDr. Martin Prodaj- INSIGHT Gercenova 9 851 01 Bratislava

Fakturačné údaje

  • IČO: 40500268
  • IČDPH: SK1032832097
  • Zapísaný v živnostenskom registri vedeným Okresným úradom v Bratislave
  • Odbor živnostenského podnikania a ochrany spotrebiteľa
  • Sp.č.ŽO-96/067/002 2003/00580/2/3PL
  • Reg.č.309-18073
  • Bankové spojenie: IBAN: SK 4411000000002624716989
  • SWIFT: TATRSKBX
  • Č.bank. účtu: 262 471 6989/1100
  • Sme platcami DPH.

1. Všeobecné ustanovenia

1.1. Tieto obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce z kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi predávajúcim a kupujúcim, predmetom ktorej je nákup a predaj služieb prostredníctvom internetového portálu predávajúceho.

1.2. Nakupovanie služieb môžu uskutočniť právnické aj fyzické osoby za predpokladu dodržania týchto obchodných podmienok.

2.

Objednávka

  • Spotrebiteľ objednáva služby poskytované predávajúcim prostredníctvom obchodného systému na www.martinprodaj.sk písomnou formou: e-mailom, poštou alebo telefonicky. Objednávka sa považuje za záväznú po jej potvrdení predávajúcim. Pri každej objednávke je spotrebiteľ povinný uviesť všetky požadované údaje, ako sú meno, adresa, e-mail a kontaktné údaje, aby bolo možné zabezpečiť riadne spracovanie a vybavenie objednávky. Tieto údaje budú použité výlučne v rámci obchodného vzťahu medzi predávajúcim a spotrebiteľom v súlade s platnou legislatívou o ochrane osobných údajov. Predávajúci si vyhradzuje právo kontaktovať spotrebiteľa pre dodatočné potvrdenie objednávky a poskytnutie detailov o dodacích podmienkach.
  1. Dodacie lehoty
  • Termín dodávky bude oznámený spotrebiteľovi pri overovaní objednávky. Vo všeobecnosti je termín dodávky závislý na vzájomnej dohode s kupujúcim. Dodacie lehoty sa môžu líšiť v závislosti od dostupnosti služieb a rozsahu objednávky. Predávajúci bude spotrebiteľa informovať o akýchkoľvek zmenách v dodacích lehotách. Dodávka môže byť pozastavená alebo oneskorená z dôvodu nepredvídateľných okolností, ako sú vyššia moc alebo technické problémy, o ktorých bude spotrebiteľ promptne informovaný.
  1. Cena a platobné podmienky
  • Cena služby je stanovená podľa aktuálneho cenníka predávajúceho a môže podliehať zmenám bez predchádzajúceho upozornenia. Všetky ceny sú uvedené v mene EUR a sú vrátane príslušnej DPH, pokiaľ nie je uvedené inak. Spotrebiteľ bude o akejkoľvek zmene ceny informovaný pred potvrdením objednávky. Platba môže byť realizovaná bankovým prevodom na účet predávajúceho, pričom spotrebiteľ je povinný uhradiť celú sumu v stanovenej lehote. Predávajúci má právo požiadať o úhradu zálohy na služby v prípade, že to považuje za potrebné pre zabezpečenie plnenia zmluvy.
  1. Odstúpenie od zmluvy
  • Lehota na odstúpenie od zmluvy bez udania dôvodu bola predĺžená z 14 na 30 dní pre zmluvy uzavreté počas predajných akcií alebo pri nevyžiadanej návšteve obchodník. Spotrebiteľ má právo stornovať objednávku písomnou formou (faxom, e-mailom) v priebehu prvého dňa od kontaktovania predávajúceho. Ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy po uplynutí 30-dňovej lehoty, predávajúci má právo požadovať úhradu nákladov, ktoré mu vznikli v súvislosti s vybavovaním objednávky. V prípade vrátenia tovaru alebo zrušenia služby sa spotrebiteľ zaväzuje vrátiť všetky poskytnuté materiály a predávajúci vráti spotrebiteľovi uhradenú sumu do 14 dní od doručenia oznámenia o odstúpení.
  1. Reklamačný poriadok
  • Reklamácie je možné vybaviť aj po uplynutí doterajšej kogentnej lehoty 30 dn. Obchodník môže odmietnuť reklamáciu počas prvých 12 mesiacov od kúpy, ak existujú objektívne dôvod. Spotrebiteľ má nárok na vybavenie reklamácie v lehote, ktorá nesmie presiahnuť 30 dní od jej prijatia, pokiaľ nie je dohodnuté inak. V prípade neuznania reklamácie bude spotrebiteľ informovaný písomne o dôvodoch zamietnutia a o možnostiach ďalšieho postupu. Reklamácie týkajúce sa kvality služieb a dodaného tovaru musia byť podané čo najskôr po zistení nedostatkov, aby bolo možné účinne riešiť vzniknuté problémy.
  1. Povinnosti obchodníka
  • Obchodník má povinnosť poskytovať spotrebiteľom informácie o popredajnom servise vrátane kontaktných údajov, ako sú telefónne číslo a e-mail. Okrem toho je obchodník povinný informovať spotrebiteľa o všetkých dôležitých aspektoch predaja, vrátane záruky a postupov pri reklamáciách. Pri každom oznámení o znížení ceny musí obchodník uviesť predchádzajúcu cenu tovaru, ktorá predstavuje najnižšiu cenu v období 30 dní pred znížením. Obchodník musí dbať na to, aby informácie o produktoch a službách boli úplné, pravdivé a aktuálne. Spotrebiteľ má právo obdržať všetky informácie a dokumentáciu v slovenskom jazyku alebo inom jazyku, ktorý je pre neho zrozumiteľný.
  1. Ochrana osobných údajov
  • Predávajúci spracúva osobné údaje v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov. Spotrebiteľ má právo na aktualizáciu alebo vymazanie údajov prostredníctvom žiadosti adresovanej predávajúcemu. Osobné údaje spotrebiteľa budú použité výlučne na účely plnenia zmluvných povinností a nebudú poskytované tretím stranám bez predchádzajúceho súhlasu spotrebiteľa, s výnimkou prípadov, keď je to nevyhnutné pre plnenie zmluvy (napríklad poskytnutie údajov dopravcovi na účely doručenia tovaru). Predávajúci prijme primerané technické a organizačné opatrenia na zabezpečenie ochrany osobných údajov pred neoprávneným prístupom, stratou alebo zneužitím. Spotrebiteľ má právo požadovať informácie o spracúvaní svojich osobných údajov a na základe žiadosti mu predávajúci poskytne príslušné informácie o spracúvaní jeho osobných údajov.