Obsah

  • Čo je krízová komunikácia na sociálnych sieťach?
  • Ako predchádzať krízovej komunikácii?
  • Kľúčové faktory zvládnutej krízovej komunikácie
  • Komunikačné princípy krízovej komunikácie
  • Náš zákazník, náš pán
  • Rýchlosť
  • Pravdivosť
  • Konštruktívne riešenia
  • Follow up-čo urobiť po kríze?

Krízová komunikácia na sociálnych sieťach

Dnes nebyť na sociálnych sieťach sa podobá minulosti, kedy nebyť na internete, a nemať webovú stránku sa rovnalo zabudnutiu a zániku. Dnes každý podnikateľ a každá firma si viac menej uvedomuje, že mať webovú stránku je proste absolútna nevyhnutnosť. Ale rovnako sa nevyhnutnosťou stáva prítomnosť na sociálnych sieťach. A sociálne siete sú predovšetkým o komunikácii. A tá môže byť buď profesionálna a dobré meno budujúca, alebo môže byť katastrofálna a pochovávajúca firmu pod spŕškou nenávistných komentárov a hejtov.

Je takmer isté, že každý jeden správca sociálnych sietí, sa skôr alebo neskôr, ocitne v paľbe agresívnych alebo hanlivých komentárov a bude to len na ňom ako z toho firma vyjde. Buď ako víťaz , alebo ako porazený, z ktorých mnohí radšej zmazali svoje profily aby nemuseli byť denno denne konfrontovaní so svojím veľkým a nezabudnuteľným zlyhaním. Pretože čo je raz na internete, už nikdy nikam nezmizne.

Aby sa ti to nestalo, pripravili sme pre teba webinár, ktorý ťa vybaví zručnosťami, vďaka ktorým prejdeš aj cez ten najväčší shitstorm bez jediného skriveného vlasu na hlave firemného dobrého mena.