Ako predávať ebooky na Amazone

Prečo by si sa vôbec mal zaoberať predávaním ebookov  na internete? Odpoveď je jednoznačná. Pretože sa jedná o funkčný biznis model v ktorom sa spájajú dve veci ideálneho podnikania. Je to niečo čo ťa baví (písanie alebo podnikanie) a zároveň je to niečo čo generuje takmer pasívny príjem.Tí najchytrejší idú na to chytro a smerujú svoje úsilie tam, kde už peniaze a zákazníci existujú.

A takým miestom je jednoznačne Amazon. Zákazník tam ide s jediným účelom. Nakúpiť. Nebolo by potom  super, mať pred touto masou nakupujúcich, svoj produkt? A presne o tom je aj predávanie ebookov na Amazone. Mať svoj vlastný ebook a využiť obrovskú silu Amazone a jeho zákazníkov aby si úspešne predával.

Ako predávať fyzické produkty na Amazone

Amazon nie je žiaden “šuflikant”. Amazon je synonymom úspešného internetového podnikania. Rovnako ani predaj vlastnej značky nie je celkom nový biznis model. Funguje už nejaký ten piatok a mnohým generuje tisícky dolárov pasívneho zisku mesačne.Všetky kroky, ktoré ti chcem ukázať vo svojom ebooku sú mnohokrát odskúšané a overené na mnohých obchodných prípadoch. Jediné, čo ti môže zabrániť v tom, tento model vyskúšať je tvoja pohodlnosť a pochybovačnosť.

Ja sám som na začiatku pochyboval, ale rozhodol som sa na základe zahraničných zdrojov sledovať presné kroky, ktoré vedú k podnikaniu na Amazone.Už po troch mesiacoch som sa dostal na stabilný obrat okolo 500 USD. Možno sa ti to zdá málo.Ale vieš koľko tomuto biznisu venujem denne? Asi 10 minút. A 500 USD za 10 minút denne mi príde ako dobrý deal.

Ako začať podnikať s eshopom

S eshopom je to však podnikanie ako každé iné, má svoje prekážky a určite to nie je návod ako za noc zbohatnúť. Ak sa to však robí dobre, eshop môže byť cestou k vašej vysnívanej finančnej slobode.

V tomto video kurze vám predstavím, všetky dôležité informácie, ktoré som sa naučil počas takmer 7 ročného podnikania s eshopmi na Slovensku aj vo svete. Nehľadajte však informácie legislatívneho, technického ani marketingového charakteru. To sú ďalšie kroky. Pred tým je ale potrebné urobiť dôkladnú analýzu vášho zámeru. Bude treba vziať do úvahy veľa vecí, ktoré, keď ich dobre nepremyslíte, tak skrachujete ešte skôr ako začnete.

Reklama na Facebooku

Chceš využiť potenciál reklamy na Facebooku? Ak si odpovedal záporne, tak potom nemusíš čítať  ďalej. Ak si však odpovedal kladne, tak si asi uvedomuješ, aké je zásadné nielen na Facebooku byť, ale aj vedieť s ním pracovať a naplno využiť jeho potenciál. Na tomto workshope sa dozvieš všetko od začiatku. Ako si založiť svoju page alebo skupinu. Ako a kedy postovať. Ako si budovať vlastný brand cez vizuál a komunikáciu. Ako komunikovať s fanúšikmi aj ako s nimi nekomunikovať. Ako využiť silu obrazu, textu ale aj video a samozrejme mnoho ďalšieho.

Ako začať podnikať na internete

Chcete začať podnikať na internete, ale neviete ešte celkom úplne presne čo by to malo byť? Na tomto krátkom workshope ti predstavím niekoľko modelov podnikania na internete s ktorými mám vlastné, bohaté skúsenosti. Budem sa venovať podnikaniu s eshopom, ktoré je v súčasnej dobe veľmi populárne a pomerne ľahké (klasické eshopy, dropshippingové, POD). Dotknem sa aj toho, ako sa dá pre vlastné podnikanie využiť Amazon (predaj ebookov, produktov alebo tričiek). Pozrieme sa na možnosť predaja vlastných digitálny produktov. Tiež sa budem venovať predávaniu cez Ebay. Tiež sa môžeme baviť aj ako zarobiť peniaze cez small gig na fiverr alebo ja spravím.

Marketing pre malé a stredné firmy

Marketing pre malé a stredné firmy je neodmysliteľnou súčasťou dennej operatívy. Dnes to už nie je len o tom, že sa vypublikuje nejaký ten inzerát v printe, alebo sa natlačia letáky, ktoré sa rozdávajú na ulici. Marketingových kanalálov je podstatne viac. A to je súčasne dobrá aj zlá správa. Dobrá preto, pretože sa maximalizuje expozícia firmy pred zákazníkmi. Zlá preto, lebo ak neuchopíte komplexnosť marketingu dostatočne šikovne, nebude vedieť využiť jeho potenciál. Na tomto workshope sa budem venovať základným formá marketingu od posielania newslettrov, až po dizajn facebookových kampaní.

Ako sa stať lektorom a školiteľom

O dobrých lektorov je záujem medzi firmami, vzdelávacími spoločnosťami aj organizátormi rozličných konferencií. Ako lektor máte možnosť neustále pracovať na nových projektoch, stretávať nových ľudí a pomáhať jednotlivcom ale aj firmám dosahovať nimi zadefinované výsledky.

Profesia lektora a školiteľa je nielen  zaujímavá ale aj celkom lukratívna. Pokiaľ ste šikovný, tak vaša odmena za tréningový deň môže začínať na 250 EUR za deň. O dobrých lektorov je záujem medzi firmami, vzdelávacími spoločnosťami aj organizátormi rozličných konferencií. Ako lektor máte možnosť neustále pracovať na nových projektoch, stretávať nových ľudí a pomáhať jednotlivcom ale aj firmám dosahovať nimi zadefinované výsledky. Chceli by ste sa aj vy živiť prednášaním a lektorovaním? Chceli by ste vedieť ako na to?

Work Life Balance

V roku 2008 končilo môje pôsobenie v korporátnom biznise. Prešiel som si poisťovníctvom a telco oblasťou. Pracoval som na rozličných HR pozíciách. Najpr ako HR špecialista, neskôr ako šéf tréner a kouč. Stretával som sa s množstvom ľudí, ktorí ku mne prichádzali na školenia. Raz to boli obchodnícke zručnosti, inokedy zase manažérske zručnosti. A vždy som sa ľudí pýtal, čo by chceli, čo im chýba a čo by potrebovali. Vždy som počul takmer na vlas rovnaké odpovede: čas na seba, pokoj, chcem sa venovať sebe a svojej rodine-ale nejdete to, lebo som furt v práci. Títo ľudia hľadali rovnováhu medzi osobným a pracovným životom.

Tak som uvažoval nad tým, ako  zodpovedať tieto otázky, ako ľudí inšpirovať…A odpoveďou bola moja kniha.

Tajomstvá neverbálnej komunikácie

Neverbálna komunikácia patrí medzi témy, ktoré sa dlhodobo držia v popredí záujmu ľudí. A je to prirodzené. Chceme o druhých vedieť viac. Chceme im rozumieť. Chceme vedieť, či oni rozumejú nám. Chcem sa im trochu dostať pod kožu a poznať ich zámery. Alebo chceme vedieť, ako sa sami máme správať, na čo si máme dávať pozor aby neverbálna komunikácia hrala pre nás.

V tomto jedinečnom kurze si budete môcť pozrieť 11 lekcí, ktoré majú rozsah viac ako 3 hodiny, kde vás lektor a kouč Martin Prodaj prevediet  všetkými základnými aspektami neverbálnej komunikácie. Od princípov odhadovania neverbálnych signálov až po to, ako pôsobiť sebavedomo a pozitívne.

Ako si budovať osobný brand

Chceli by ste sa stať značkou? Nielen firmy a podniky sa môžu pochváliť vlastnou značkou. Pokiaľ sa chcete dobre prezentovať, pokiaľ chcete aby vás ľudia a trh spoznávali, pokiaľ chcete aby vám vaša osobná značka generovala príjem, potom sa musíte zamerať na budovanie vlastného brandu. Asi nebude žiadnym tajomstvom, že synonymom pre budovanie vlastného brandu bude vaša prítomnosť na sociálnych mediách. A o tom bude tento workshop. Ako správne uchopiť tvorbu vlastnej značky. Ako sa prezentovať na sociálnych médiách a ako to  všetko nakoniec speňažiť.

Prezentačné zručnosti

Rétorika a schopnosť  zaujímavo a dobre prezentovať je často  rozhodujúcim faktorom úspechu. Či už ste na pohovore alebo prezentujete obchodnú ponuku, to ako zapôsobíte na svoje publikum má zásadný význam. Na workshope sa preto pozrieme na kľúčove faktory dobrej prezentácie. Od toho ako nastaviť čas  a miesto prezentácie až po prácu s hlasom a neverbálnou komunikáciou. Budeme sa tiež venovať štruktúre prezentácie, dizajnu aj tomu ako zvládnuť nepodarené publikum.

Sebariadenie a time management

Základom úspechu, okrem manažovanie všetkého ostatného je mať zručnosť manažovať aj sám seba. Byť sám sebe pánom znamená poznať svoje silné a slabé stránky. Vedieť, čo a kde mám urobiť. Vedieť, že len keď vystúpim zo svojej komfortnej zóny, len vtedy môžem byť úspešný. Sebariadenie v seba zahŕňa schopnosť riadiť všetky mne dostupné zdroje. Čas, fyzickú energiu, mentálnu energiu, peniaze, vzťahy a mnoho ďalšieho. Na workshope sa pozrieme na lifehacky, ktoré ti pomôžu dostať zo seba maximum. A posunúť sa tam, kam sa väčšina ľudí nikdy neposunie.