Skvelá zákaznícka starostlivosť

Je jedno aké dokonalé služby alebo produkty budeš ponúkať. Dnes naozaj nie je problém čokoľvek vyrobiť. O trošku väčší problém je to predať. Ale úplne najväčší problém býva sa o tých zákazníkov, ktorí u nás nakúpili, aj dobre postarať. Znie to pomerne jednoducho a vo svojej podstate to aj jednoduché je.

A napriek tomu sa ako zákazníci neustále stretávame nielen s mizernými službami ale aj s mizernou zákazníckou starostlivosťou, ktorá môže totálne devalvovať aj vynikajúci produkt alebo službu. Takýto podnikatelia si však neuvedomujú jednoduchú logiku, stojacu za spokojným zákazníkom. A totiž, že spokojný zákazník je vracajúci sa zákazník. A vracajúci sa zákazník sú ľahké peniaze do firemnej kasy.

Ak ti na spokojnosti tvojich zákazníkov ( a plnej kase) naozaj záleží a chceš pre nich to prvé aj posledné (čo by si určite mal) potom ťa pozývam na webinár, kde sa budeme baviť o všetkom, čo prispieva k spokojnosti každého zákazníka.

Obsah

  • Prečo je dôležitá zákaznícka starostlivosť
  • Čo je cesta zákazníka a prečo je dôležitá?
  • Procesy zákazníckej starostlivosti
  • Mechanizmy spätnej väzby
  • Vyhodnocovanie spätnej väzby
  • Starostlivosť o zákazníka pred kúpou
  • Starostlivosť o zákazníka počas kúpy
  • Starostlivosť o zákazníka po kúpe
  • Komunikačné kanály ako nástroje zák. starostlivosti
  • Web
  • Mail
  • Sociálne siete
  • Telefonická komunikácia
  • Chaty