Podcast: Play in new window | Download
Subscribe: RSS
Komunikácia sa občas nevydarí. Na strane oproti nám stojí zákazník, ktorý je nahnevaný, frustrovaný, nespokojný. Škoda sa už stala, ale teraz bude hodne závisieť od nás, ako zákazníkov problém vyriešime. A to sa práve deje počas krízovej komunikácie, veľmi často na sociálnych sieťach. Tam sa láme chleba a buď zákazníka získame späť, alebo ho navždy stratíme.
O piatich bodoch krízovej komunikácie na sociálnych sieťach som sa zamyslel v 59.epizóde podcastu.
***Podpora
Ak sa vám moja tvorba páči, môžete ma podporiť.
-
Prihláste sa do newslettru: https://bit.ly/37Kn6EF
-
Môžete ma podporiť na: https://ko-fi.com/martinprodaj
-
Môžete ma podporiť na: https://streamlabs.com/martoprody
***Užitočné linky
-
Odoberaj podcast na Spotify
-
Facebook: https://goo.gl/oPbRbb
-
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/martinprodaj
-
Youtube: https://www.youtube.com/martoprody
-
Instagram:https://www.instagram.com/martin_prodaj
***Projekty:
***Ďalšie podcasty:
-
Podcast Manažérska Akadémia Martina Prodaja:https://bit.ly/podcastprodaj
-
Podcast Work Life Balance: https://bit.ly/wlbpodcast